Monday, October 17, 2016

Forex Entry Signal - In Soek Na 'N Heilige Graal

Forex Entry Signal - In soek na 'n Heilige Graal? Die identifisering van forex inskrywing sein kon so hard soos die identifisering van toilette in Bangkok lughawe wees. Laat ek jou vertel hoe moeilik dit kan wees. Een keer was ek op die lughawe Bangkok, ek nodig het om toilet gebruik, maar ek kon nie identifiseer dit selfs al het ek gestaan ​​direk Infront van dit. Anders as in die VSA, waar toilette is gemerk "Mans" en "Vroue", is toilette in Bangkok-lughawe gemerk "Romeo" en "Juliet". Hul etiket keuse blyk romanticly duidelik nog twyfelagtige veral as jy Shakespeare se Romeo and Juliet nie gelees het. As 'n handelaar in ooreenstemming hoë waarskynlik forex inskrywing sein gevind dan kan dit nie wees deur 'n kans, maar as die hoogtepunt van ure se prys aksie studie. Die ou sage: Koop Lae verkoop hoë klanke redelik maklik konsep om te begryp, maar die mees uitdagende deel is die implementering van hierdie konsep in die praktyk. Wanneer kan ek presies weet wat die mark het 'n laagtepunt bereik het en gereed is om die hoof van die noorde, sodat ek kan koop? En toe ek juis voorspel die mark is geleë op die rand van ineenstorting, sodat ek kan verkoop? In soeke van antwoord op 'n "ideale" forex inskrywing sein handelaars te vind kan óf benadering te wete te volg: fundamentele benadering tegniese benadering Fundamentele-tegniese benadering fundamentele benadering Institusionele forex beleggers soos verskans fondsbestuurders, private geld bestuurders, banke in die eerste plek te hou met hierdie fundamentele benadering in die identifisering van forex inskrywing-sein. Retail gemaak lyk meestal om hierdie benadering afslag hoofsaaklik omdat fundamentele benadering is data intensiewe. Toe ek begin handel sowat vyf jaar gelede, was ek in die eerste plek geleer word om 'n tegniese handelaar wees. Ek swaar gesteun op kandelaar kaarte en patroon formasies vir my forex inskrywing sein. Ek was in 'n veronderstelling dat kandelaar kaarte te bring oor die prys fluktuasie. Ek het geweet dat bietjie niks hoe ekonomiese, politieke en sosiale faktore van 'n bepaalde nasie is vasgebind in harmonie met sy geldeenheid veroorsaak dat dit te waardeer en verswak. Dit was nie totdat ek my tyd en energie vir elke nitty-gritty leer agter die grondliggende dat ek die forex mark kan sien in 'n hele nuwe benadering gewy. Eerste ding wat eerste, as jy hierdie soortgelyke bygeloof dat kandelaar kaarte te beweeg van die forex mark het, aanvaar die feit daar is meer aan die kandelaar grafiek patrone. Dit was 'n bietjie afwyking ons hoofonderwerp hoe om forex inskrywing sein te bepaal met behulp van fundamentele benadering, maar ek moes uitroei die superposisie dat baie handelaars deur leef. Alle regte terug na besigheid. Die sleutel tot 'n beginpunt gebruik van fundamentele benadering sou wees om die sleutel ekonomiese aanwysers te kyk bepaal. Laat meer spesifiek te wees. In my euro / dollar handel ervaring, ek fyn dophou sleutel ekonomiese data aanwysers naamlik: Indiensneming-nonfarm verloont (VSA) Rentekoersbesluit (beide Amerikaanse en Euro sone) trad Balans Inflaction (Verbruikersprysindeks) Kleinhandelverkope Lopende rekening Bruto Binnelandse Produk (BBP) Jy mag dalk vra wat is die punt van kyk na hierdie syfers. ehh? Die bottom line is dit: kyk na hierdie syfers Ek wil om te bepaal wanneer en met hoeveel sal FOMC of ECB sal waarskynlik stap sy rentekoers omdat een ding wat hierdie mark beweeg is rentekoersverskil tussen twee munt pare. Hierdie benadering van toetrede tot die mark sal dikwels wees vir 'n lang termyn doel. Maar jy kan die feite en syfers van fundamentele neem om tegniese ontleding te vind en toegang punt met behulp van tegniese ontleding. Hier het ek na 'n wettige belydenis maak. Byna al die handelaars is voortdurend op soek na die Heilige Graal van aanwyser wat 'n "ideale" toegang en uitgang punte kan aandui. Ek fantaseer daaroor ook. Maar ons leef in 'n werklike wêreld vol chaos en nie in 'n fantasie world. To presiese ons leef in 'n georganiseerde ordelike chaos wêreld te wees. So uit duisende aanwysers wat beskikbaar is en die byskrifte om die beste in die bepaling van forex inskrywing punte wees is, elke handelaar het om uit te vind paar paar wat hulle kan gemaklik oor wat dit gebruik om te identifiseer hul beste inskrywing punte voel. Sien. Ek kan al en almal te voed oor my kennis op die inskrywing punte, maar as vir die ervaring. 'n mens om uit te vind met 'n mens se eie ervaring. met 'n mens se eie sweet en traan en daar is geen ander vervang nie. Hoop dit lui die klokkie. of draai die lig op. Dink jy die heilige graal gevind? Deel jou storie, punt of hersiening oor hoe jy die regte forex inskrywing Singal identifiseer hieronder.


No comments:

Post a Comment