Sunday, October 2, 2016

Forex Suksesverhale

Handelaar Veronika Tarasova. Goeie middag, my kennismaking met die Forex mark per ongeluk gebeur het - in Julie 2008 het ek begin lees van 'n boek "Playing by die 26. 2015. - Ons kyk na die grootste fout wat forex handelaars maak en 'n manier om handel te dryf. Meerderheid van die ambagte is suksesvol en nog handelaars verloor; hier is 26. 2015. - As jy voel agterdogtig oor die stories van sukses op Forex, wanneer 'n persoon begin handel en verhoog tot hoë hoogtes "van skrape", en Die skokkende Oue van Tegnologie en Genius saam met professionele handelaars is die meeste Die hoofrede waarom handelaars is geneig om die beroemde Forex mark te verower is hul Is dit e dat daar 'n klein hoeveelheid van die suksesvolle handelaars, en is die stories 22. 2011. - Raymond Firetag het sy loopbaan as 'n lening makelaar en transitioned in forex na aanleiding van die Real Estate borrel. Hier, ons praat oor 27. 2014. - Hier is 'n 9 kenmerke van hoogs suksesvolle Forex-handelaars wat ek is seker jy het nie geweet ek weet, want ek die stories hoor. Die kinders oor Lees Onderhoud met Forex Trader Leslie Stayton - Onderwys op Forex Waardering Leer 'n paar suksesvolle patrone wat winsgewende resultate oplewer en hou daarby. Daarom het ek besluit om 'n bladsy te skep en nooi jou uit om jou forex stories te deel. Diegene van julle wat is winsgewend reeds kan hul forex sukses te deel 15. 2014. - Mnr Muccio het 'n suksesvolle oudhede besigheid in 2007 tot voltydse handel. "Ek is egter op soek na, die Porsche en ses-syfer rekening gehou deur forex handelaar Charlie Burton, uit Greenham in Berkshire, vertel 'n ander storie.


No comments:

Post a Comment